Wij gebruiken cookies
Wij maken gebruik van cookies en andere tracking-technologieën om uw surfervaring op onze website te verbeteren, om gepersonaliseerde inhoud en advertenties te tonen, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen.
Druk, druk en nog eens druk. Steeds meer Nederlanders herkennen het gevoel. Die bruisende agenda is ook steeds moeilijker te combineren met gezond en vers eten. Camiel Struwer en Jesse Mellema zeggen daarvoor een oplossing te hebben. Met hun bedrijf GymBites streven ze ernaar dat elke Nederlander een goede balans vindt tussen verantwoord eten, gezond bewegen en een positieve mindset.
De missie van GymBites: 'Verantwoord eten en gezond bewegen toegankelijk maken voor iedereen'. Oprichters Jesse Mellema en Camiel Struwer hebben daarvoor een formule ontwikkeld, genaamd de 'GymBites-triangle'. "In deze driehoek ligt de focus op de combinatie van voeding, mindset en beweging. Door deze drie componenten te combineren, kan resultaat niet uitblijven", zo vertellen de twee enthousiaste ondernemers.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.