Beyond Meat zet de Amerikaanse influencer Kim Kardashian in voor hun nieuwe promotiecampagne voor plantaardige vleesproducten. Volgens het Amerikaanse bedrijf staat Kardashian "synoniem voor onberispelijke smaak in eten, mode, schoonheid en meer." Ze is door Beyond Meat benoemd als Chief Taste Consultant, oftewel chef in het smaakadvies.
Dit meldt Beyond Meat in een verklaring. "Ik ben echt geïnspireerd door de missie van Beyond Meat en vind het geweldig dat ze niet alleen plantaardig eten lekker en toegankelijk maken, maar dit doen op een manier die zowel mens als planeet ten goede komt", meldt Kardashian hier in. Wellicht kan de wereldberoemde influencer ook de beleggers enthousiast maken voor Beyond Meat. Sinds de zomer van vorig jaar duikt de koers van het verlieslatende concern naar beneden.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.