Supermarktketen Jumbo heeft dinsdag 13 april het nieuwe winkelorganisatiemodel bekendgemaakt. Daardoor hoopt Jumbo beter in te kunnen spelen op de huidige en toekomstige wensen van de consument. Dat meldt de retailer in een persbericht. Het nieuwe organisatiemodel treedt na de zomer in werking.
Na de zomer start Jumbo met een nieuw winkelorganisatiemodel. "Met de organisatiewijziging willen we beter kunnen inspelen op de huidige en de toekomstige wensen van de klant", zo schrijft het in een persbericht. Het nieuwe model is dinsdag 13 april bekendgemaakt aan alle medewerkers. "Het belangrijkste uitgangspunt is dat geen banen verdwijnen. De inhoud van een aantal functies verandert wel. Verder komt een aantal functies te vervallen, waarvoor passende functies in de plaats komen."
Voldoen aan klantbehoeften
Met de nieuwe winkelorganisatie moet iedere medewerker nog beter in staat zijn om de klantbehoeften te overtreffen. "De kerngedachte hierbij is dat we alle collega's in hun kracht willen zetten, zodat zij met trots en passie het Jumbo-DNA voelen en uitdragen."
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.