Pieter Pot, de online supermarkt waar alles in glazen potten wordt geleverd, heeft last van bezorgproblemen. Bestellingen worden te laat of helemaal niet afgeleverd en de registratie van het statiegeld op de potten gaat ook niet goed.
De problemen het gevolg van de nieuwe bezorgpartner, zegt medeoprichter Jouri Schoemaker in een video op Facebook. Pieter Pot is overgestapt van PostNL naar Dynalogic voor de bezorging. Eerst genoemde is gestopt met het bezorgen van voeding.
Klantenservice overspoeld
De klantenservice van Pieter Pot wordt overstelpt met mailtjes vanwege de bezorgproblemen. Hierdoor moeten klanten soms wel een week op een reactie wachten. ''Dit alles spijt ons zeer. We zouden kunnen zeggen 'we hebben er een potje van gemaakt', maar ik denk dat dit de lading op dit moment niet dekt.''
Pieter Pot zet zich in om alles weer zo snel mogelijk om orde te krijgen.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.