Superunie gaat terug in de tijd. Met de campagne 'dat maakt Sense' wordt het merk Sense geherintroduceerd. Dat maakt Superunie dinsdag 20 april bekend. De reden voor de herintroductie? "Het merk is nu duurzamer. Zo zijn de producten van Sense 100% plantaardig en vrij van palmolie", zo schrijft het.
Het merk Sense komt vanaf half april terug op de markt, maar dan 100% plantaardig en vrij van palmolie. Dat maakt Superunie dinsdag 20 april bekend. "Het is een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken", aldus Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie, in het persbericht.
Het assortiment bestaat uit diverse smeerbare varianten en twee vloeibare varianten. De producten zijn straks verkrijgbaar bij Boni, Boon's markt, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Poiesz, Plus, Spar, Vomar en Sligro.
© DCA Market Intelligence. Op deze marktinformatie berust auteursrecht. Het is niet toegestaan de inhoud te vermenigvuldigen, distribueren, verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, in welke vorm dan ook, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke, toestemming van DCA Market Intelligence.