Shutterstock

Nieuws Superunie

Superunie gaat terug in de tijd met Sense

20 April 2021 - Kimberly Bakker

Superunie gaat terug in de tijd. Met de campagne 'dat maakt Sense' wordt het merk Sense geherintroduceerd. Dat maakt Superunie dinsdag 20 april bekend. De reden voor de herintroductie? "Het merk is nu duurzamer. Zo zijn de producten van Sense 100% plantaardig en vrij van palmolie", zo schrijft het.

Het merk Sense komt vanaf half april terug op de markt, maar dan 100% plantaardig en vrij van palmolie. Dat maakt Superunie dinsdag 20 april bekend. "Het is een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken", aldus Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie, in het persbericht.

Het assortiment bestaat uit diverse smeerbare varianten en twee vloeibare varianten. De producten zijn straks verkrijgbaar bij Boni, Boon's markt, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Poiesz, Plus, Spar, Vomar en Sligro.

Heeft u een tip, suggestie of opmerking naar aanleiding van dit artikel? Laat het ons weten

Kimberly Bakker

Kimberly Bakker is content coördinator bij Foodbusiness. In haar dagelijkse leven speelt sport een belangrijke rol en voeding is voor een optimale prestatie uiteraard van groot belang. Met analyses over bijvoorbeeld de grondstoffenmarkt, achtergronden bij het nieuws en interviews met startups geeft ze duiding aan de gehele ‘foodbusiness’.

Achtergrond Grondstoffen

Hoge boterprijs leidt tot politieke rel in Tsjechië

Analyse Bakkerijgrondstoffen

Tarwe en suiker meer onder druk, boterprijs stijgt

Analyse Grondstoffen

Torenhoge boterprijzen houden geen stand

Analyse Bakkerijgrondstoffen

Kerstvraag kan boter en room nog extra zet geven

Bel met onze klantenservice 0320 - 343 368

of mail naar support@foodbusiness.nl

wilt u ons volgen?

Ontvang onze gratis Nieuwsbrief

Elke dag actuele marktinformatie in uw inbox

Aanmelden